19.01.2014

01. Maite Perroni

Uff, końcu udało mi się to wszystko dodać. Noo prawie wszystko bo jeszcze z kilku dodatków zrezygnowałam bo uznałam że będzie ich za dużo. ;) Dzisiejsza notka jest poświęcona mojej ukochanej Perroni <3 Jak wam się podobają dodatki, co najbardziej? Myślę że z czasem będę się rozwijać i dodatki będą lepsze, bo na ten czas pozostawiają jeszcze wiele do życzenia..

Nie przypadkowo zrobiłam tylko cztery blendy, gdyż nie wiem w ogóle czy ten bloga ma sens i czy będziecie chcieli z niego korzystać. Jeśli jednak uznacie że jesteście za, dajcie mi znać. ;D

Wszystko oprócz animacji jest mojego autorstwa- wiec proszę nie zamazywać nazwy bloga!
Aby powiększyć obrazek (wszystko oprócz faniconek jest pomniejszone), należy kliknąć prawym przyciskiem myszki na dodatek a potem ''pokaż obrazek''. 

 Polecam bloga: fabulous-graphic
 
http://fabulous-graphic.blogspot.com/
Kogo mam polecić w nowej notce? ;))

blendy (4) 

fanbanery (9)

avki (6)

 faniconki (16)

 animacje (14)- nie mojego autorstwa!


BIERZESZ- PISZESZ!!

12 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, fajne dodatki, które mogą się przydać. PQL

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 1 dziękuję bardzo za polecenie bloga, po 2 super dodatki, widać, ze włożyłaś w nie swoje serce. Fejnie, że jest ich tak dużo, bo ludzie mają co wybierać. Najbardziej podoba mi się 3 blend i 1 avek. ~ Pozdrawiam Disapointt

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog, jest w czym wybierać. mam nadzieję, że w innych notkach też będzie dużo dodatków ^^ następna notka może być z Niną Dobrev albo Candice Accolą ^^ - segziczika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. <3
    Blendy są naprawdę bardzo ładne! Najbardziej podoba mi się pierwszy i trzeci. Bardzo dużo ikonek zrobiłaś - napracowałaś się, są genialne! Avatary też :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ♥
    Piękne dodatki, na prawdę super, blog jest świetny i super wygląda. Będe tu zaglądać często, może w nowej notce coś z G-dragon? ;3
    Zapraszam do mnie:
    www.mimmi-ami.blogspot.com i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłabyś kolejną notkę z Pretty Little Liars?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, możesz polecić bloga alyprint.blogspot.com ? Button znajdziesz w powitaniu. - Nutello/Violetta90

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne dodatki. Avatary, fanicony i banery są idealne. A co do blendów są świetne tylko myślę że z mniejszą ilością tekstu będą wyglądać lepiej. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    http://graphics-for-you.blogspot.com <---- nowa notka z Lily Colins

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonana grafika; blendy, avatary, fanicony i banery... po prostu cudowne. Twój blog jest jednym z najlepszych jakie do tej pory spotkałam. Oczywiście, pobieram wszystkie blendy. Polecę Twój blog także znajomym. W następnym poście mogłabyś dodać Martinę Stoessel? Z góry dziękuję, pozdrawiam. :) ~ jancia22

    OdpowiedzUsuń