22.01.2014

02. Lucy Hale

Cześć robaczki, na początek chciałbym wszystkim podziękować za miłe komentarze pod wcześniejszymi postami. ;) A co do krytyki czy innych uwag postaram się wcielić je w życie i zobaczymy co z tego wyjdzie.. ale jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI! <3

Na dzisiejszą notkę przygotowałam Lucy Hale. Kilka osób prosiło mnie o PLL, ale stwierdziłam że podzielę tą notkę na kilka części i dzisiaj przypada kolej na Hale. Myślę, że inne dziewczyny z Pretty Little Liars też się pojawią w kolejnych notkach, chociaż nic nie obiecuję.
Chciałabym też żebyście się określili co chcecie widzieć na blogu. Bo o to właśnie chyba chodzi. Bo czy to ma sens, że ja narobię pełno (np.) fanbanerów jak nic ich nie będzie chciał?! Więc czekam na odpowiedź, co chcecie a czego nie. ;))

A jeszcze mam taki pomysł: czy jesteście za żeby pojawiały się tutaj co jakiś czas jakieś konkursy, w których można by było wygrać jakieś nagrody?? Jeśli tak to napiszcie komentarz co myślicie na ten temat i o jakie nagrody chcielibyście grać. ;D

 Polecam bloga: drowsily

http://drowsily.blogspot.com/ 
  Kogo mam polecić w nn? ;**

blendy (4)




fanbanery (5)

avki (4)
 

 faniconki (21)
 

animacje (8)- nie mojego autorstwa!


BIERZESZ- PISZESZ!!

11 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za polecenie bloga :)
    Co do dodatków to, blendy: najbardziej podoba mi się ostatni. Fanbanery są świetne, a najlepszy to trzeci i szósty <3 Avatary i faniconki wszystkie są śliczne :)
    >> drowsily

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na nową notkę u mnie >> drowsily.blogspot.com - DEMI LOVATO <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog,fajna grafika

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej czy byś mogła zrobić notkę z Linkin Park lunia150

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne *O*
    Najładniejszy jest 1 blend <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka! Zrobiłabyś notkę z DEMI LOVATO? < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wchodzić na Twojego bloga :) Wszystko do siebie pasuje i dodatki są tak równo ułożone. Aż miło się wchodzi. Już komentowałam notkę, ale może chcesz jakieś propozycje do kolejnych? Np. Martina - na gliterach jest jej pełno i te "młode aktorki" z disneya. Gdzie są te czasy, gdzie pełno było Demi, Miley, Seleny, Vanessy & Ashley? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, możesz polecić bloga vilmacta.blogspot.com? Bardzo dla mnie to ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nn - drowsily.blogspot.com <3 DODATKI Z Selena GOMEZ.

    OdpowiedzUsuń