25.01.2014

03. Demi Lovato

Hej. Ostatnio ktoś poprosił mnie o Demi, więc postanowiłam ją dodać, bo niby czemu nie? ;) Ale oczywiście nie obyło się bez małych problemów.. Kilka razy, gdy kończyłam już blendy po prostu ni stąd ni zowąd Gimp mi się zacinał a po chwili wszystko się wyłączało. Grrr i trzeba było zaczynać wszystko od nowa! Achh te moje szczęście.. ;/ Wiec dodatków jest mało i są słabej jakości, przepraszam za to. ;)

Co chcecie widzieć w nowych notkach? Mam dodać jakieś tekstury, png'sy lub jakieś czcionki? Albo instrukcje, kody.. Co zmienić w dodatkach, czego dodawać więcej a czego mniej? Wszystko piszcie w komentarzach. Za szczerość i krytykę będę bardzo wdzięczna, bo ona jest równie ważna co pozytywna opinia. ;)

Podpisujcie się pierwszym nickiem z gliterów, to bardzo ważne!

Polecam bloga: vilmacta

  Mam kogoś polecić w nowej notce? ;)

blendy (4)

avki niestandardowe (3)
avki zwykłe (4)

fanbanery (6)

faniconki (27)
 

animacje (7)- nie mojego autorstwa!


BIERZESZ- PISZESZ!!
 

13 komentarzy:

  1. Piękny blog :3 i Demi też śliczna :3 Zazdroszczę talentu do robienia obrazków i gifów ; ) zapraszam do mnie:
    http://igachu-skrzydlata.blogspot.com

    Crystal. z glitery.pl ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta notka jest najlepsza jak do tej pory. Blendy wychodzą Ci coraz lepiej, tutaj moim faworytem jest 3. Avatary "niestandardowe" mają świetnie dobrane zdjęcia jednak czegoś mi w nich brakuje, to samo z fanbanerami. Myślę, że powinnaś dodawać więcej blendów a mniej faniconek. Więcej osób pobiera blendy a fanicony to tylko mały dodatek i nie każdy je pobiera.
    Pozdrawiam ;)

    --------> graphics-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jaka cudowna grafika *__* Zakochałam się!
    Pobieram blendy i avek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest śliczne, uprzedzam, że będę pobierać *.* Jeśli chodzi o proporcje to według mnie powinno być więcej fanbanerów i blendów (wiem, że blendy bywają kapryśne) . Świetnie dobierasz zdjęcia do dodatków :)Teraz zaczne żebranie o dodatki z filmu Miasto Kości, serialu The Walking Dead i z Pretty Little Liars jako serial.Powodzenia w blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka ;* W nowej notce mogłabyś napisać jakieś instrukcje jak robić blendy ;) Albo dodać ciekawe czcionki :D Co do blendów najładniejszy jest pierwszy *__* Jak dla mnie dodawaj więcej blendów i avatarów ;) Mogabyś też od czasu do czasu dodać jakiś nagłówek i tła z kolorami :D /thingx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dodatki, też tak czasem mam z gimpem, norma =,= dlatego po każdej dodanej części zapisuje w formacie na gimpa i już ^^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dodatki! Z blendów 2 najładniejszy! :-) Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    http://charmed-graphics.blogspot.com/ = Zapraszam na nową notkę z Dziewczynami z Pretty Little Liars! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, możesz polecić mojego bloga? great-lucky.blogspot.com :) Blendy są śliczne, życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog! Najładniejszy 2 blend!
    Zapraszam na lolitta3.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieram. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała notka jest śliczna! Pobieram blendy i avek, animację też ;) Pozdrawiam / cains

    OdpowiedzUsuń