17.01.2014

00. Powitanie

Witam was wszystkich cieplutko!
Postanowiłam założyć bloga na blogspocie, jest to mój drugi blog z grafiką przeznaczoną gównie na stronę glitery.pl. Możliwe, że kojarzycie mnie z mojego pierwszego bloga na onecie tj. deafer.blog.onet.pl lub jako Qundy z gliterów... Na glitery nie zaglądałam już prawie rok, ale postanowiłam wrócić do grafiki. Nie traktuję tego bloga jako coś zobowiązującego, jest to dla mnie zabawa i sprawdzenie moich umiejętności, jeśli w ogóle takowe posiadam. xD ;)

Na następną notkę przygotowałam dodatki z Maite Perroni ♥  Ale oczywiście możecie składać propozycję co byście chcieli zobaczyć na blogu. Głownie będą się tutaj pojawiały blendy, avki, fanbanery, faniconki, animacje i może coś jeszcze-wszystko zależy od was! ;D 
Możliwe, że niektóre dodatki będą się pokrywały z tymi, które miałam na onecie- bo dlaczego nie mogłabym ich ponownie użyć?
 
Chętnie polecę wasze blogi w notkach, wystarczy tylko napisać komentarz z taką prośbą.

*a i chyba najważniejsze: gdy pobieracie chodź jedną rzecz musicie mi napisać informację w komentarzu (i najlepiej żeby nie była z anonima), podpisujcie się pierwszym nickiem z gliterów! i pod żadnym pozorem nie próbujcie usuwać czy też zamazywać nazwy mojego bloga z dodatków, ponieważ wszystkie dodatki wykonuję sama i to po prostu byłoby nie fair w stosunku do pracy jaką wykonałam!

A jak wam się podoba wygląd bloga, powinnam coś zmienić? piszcie każda opinia jest ważna. ;) Dobra, dobra koniec mojego gadania. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej o autorce bloga (czyli o mnie xD) to zapraszam do zakładki AUTORKA, tam pisze co nieco o mnie. Buziaczki ;**

 

Pozdrawaim ;) nie patrzcie na to straszne zdjęcie xDD hahah

10 komentarzy:

  1. świetny wygląd bloga <3
    co do nowej notki to może z dziewczynami z pll? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;d czekam na notkę ;d A wiesz mozę jak sie nazywa ta czcionka co podpisałaś nią nagłowek bloga ? ; )
    Pozdrawiam C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o tą malutką czcionkę? to jest: 04b03 ;)

      Usuń
  3. Fajny blog. Przyda się następny blog z grafiką. Szczerze? Im więcej ich tym lepiej ;) Z tego co widziałam to masz wielki talent do blendów i innych dodatków. W następnej notce może Nina Dobrev ?
    fabulous-graphic.blogspot.com ( polecisz ? )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, to ja Crystal. z gliterów :) kontynuuj bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej super blog kontynuuj go dalej.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i zapraszam na blending-love.blogspot.com do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. O, na pewno będę zaglądać na Twojego bloga, może kiedyś coś mnie zaciekawi :) Pozwolę dać tobie radę: oprócz bardzo znanych gwiazdek, typu Miley Cyrus, Selena Gomez, Justin Bieber itd. spróbuj dodawać jeszcze notki z mniej znanymi osobami, dajmy na to, z członkami zespołu Asking Alexandria. Myślę, ze to przyciągnie jeszcze więcej osób na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! :)
    Poleciłam Twojego bloga u mnie <3
    A co do nowej notki, to dodaj może z Martiną, bo dużo osób ją teraz lubi. :)

    OdpowiedzUsuń